O Maćku, co chciał być mocnym jak Smokk. O Kibicu sportowym, Zabrała Go okropna choroba DMD - dystrofia mięśniowa. On.... nie żyje. Żyje Smoczyca, Jego mama.... Kiedyś Alicja Czarodziejka, a teraz już tylko SMOCZYCA BEZ SMOKA . Blog zaczął pisać Maciek w 2005 roku, ja kontynuuję ten blog.
RSS
piątek, 15 kwietnia 2016

 

Dzisiaj minęło 10 lat jak  Nas opuściłeś i przeniosłeś się do lepszego i piękniejszego ŚWIATA.

Dziś będąc u Ciebie stwierdziliśmy jak czas szybko płynie a pamięć i tęsknota pozostaje.

Twoja Smoczyca z Tatką. 


roza3

 

 

 

 

 

 

 

 

Jesteśmy z Tobą

20:37, smokk2005
Link Komentarze (1) »
wtorek, 29 marca 2016

 

I to już 10 lat jak "spotykamy" się przy Wielkanocnym Śniadaniu. Twoje zielone światełko zapalone po raz pierwszy w Wielką Sobotę 2006 roku jak " poszedłeś na spacer do Nieba" towarzyszy nam w każdą niedzielę Wielkanocną.

smokI tak pozostanie aż całkowicie się wypali. Myślę, że będzie to trwało do momentu spotkania naszej całej trójki.

P.s.

A swoją drogą to Mnie Mamie i Babci zrobiłeś niezłego Dyngusa w sobotę zamiast w poniedziałek.

Spoczywaj w pokoju. Tatko

 

07:15, smokk2005
Link Dodaj komentarz »
sobota, 30 stycznia 2016

Dzisiaj byliśmy z wizytą u Macia. Dziś imieniny Smoka.

Jutro moje urodziny. Będziemy razem jedli chipsy i pili Colę.

Spoglądaj na nas z uśmiechem z góry a w szczególności na Smoczycę.

Tatko.

różyczka 

19:03, smokk2005
Link Komentarze (1) »
niedziela, 12 stycznia 2014

Jutro jadę w świat... Nie , nie w ten wielki :)

W ten zwykły, w inne województwo.. Boję się, bo ma padać śnieg... Bąbel, pilnuj mamy, żeby nic się nie stało: Mamie, Krzysiowi i mnie.

Tyle się słyszy ostatnio o pijanych kierowcach...wiem, jest to dosyć medialny temat, ale on istnieje. Tylu idiotów pijanych siada za kierownicą, a giną niewinni, trzeźwi. Dlaczego? Bo sie nie boją, niczego, nikogo, żadnej kary.

Macio, pilnuj...

18:55, smokk2005
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 30 grudnia 2013

Mamy nagrane ze Świąt Bożego Narodzenia i z Wielkanocy filmy...Macio na nich się śmieje, rozmawia, złości.

Mówi. Głos i obraz.

Od jego odejścia nigdy tych filmów nie oglądałam. Oglądam często zdjęcia, mam je np. w laptopie.

Filmów nie. Dlaczego? Nie wiem, nie znam odpowiedzi...Boję się? jakaś obawa, strach. Usłyszę Jego głos, a Jego nie ma, zobaczę, usłyszę?

Boję się chyba naprawdę sama siebie, swojej reakcji i myśli. Dziwne, prawda?

A z drugiej strony cieszę się, że mam te filmiki... Głos i obraz, mam.

Tagi: DMD
09:05, smokk2005
Link Komentarze (3) »
piątek, 15 listopada 2013

Po 1 listopada nastrój był do kitu....

Bo, bo brakuje mi Bąbelka. Zauważyłam,że śni mi się często. Macio we śnie, to znaczy coś dobrego, przynosi mi Coś fajnego.

Gdy śni mi się Siostra, to Ala mnie ostrzega...

jak nie wierzyć w sny. Śniła mi się Alusia, Krzyś miał wypadek w tym dniu.

A w okolicach 1 listopada mogą się śnić wszyscy, którzy odeszli.

Mój Synek, 3 razy przytuliłam Go Na Końcu....

Na Intensywnej, po odłączeniu od respiratora, na patomorfologii ( był taki zimny,wilgotny jak Go przytuliłam) i ostatni raz, w Domu Pogrzebowym.

Dziwnie mi się teraz zrobiło... jak to napisałam, jak przypomniałam.

20:50, smokk2005
Link Komentarze (3) »
niedziela, 22 września 2013

 

Praca a w zasadzie jej brak....Poprostu jak u Kiepskiego: w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem, doświadczeniewm i z moim wiekiem... No nie ma, poprostu. Dołuje mnie tp. Praca dla mnie była czyms, co dawało adrenalinke, kopa. I tego brakuje. Obłęd, jak pomyślę, że mogę nie mieć już pracy do końca życia... Nigdy???

Mam energię, powera, mam chęć pracy. Pradoks?? Nienormalne ktos powie. Dodac do tego ekonomię, czyli fakt,że praca potzrebna też albo przede wszystkim dka kasy...Pranoja... Pesel. Fajna rzezcz.

To wszystko przekłada sie na atmosfere. jest do d...

13:22, smokk2005
Link Komentarze (1) »
wtorek, 03 września 2013

proszę, pomóż mi...

19:23, smokk2005
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 07 kwietnia 2013
Podobno, jeśli czegoś się bardzo pragnie, to marzenie się spełni. Czy na pewno? Teraz marzę, by spełniło się to, co związane jest z Maciusiem: Moja medycyna.... Moja??
piątek, 22 marca 2013
Macio odszedł w Wielką Sobotę. Macio odszedł 15 kwietnia 2006 roku. (Właśnie stroiliśmy koszyczki do świecenia) Zawsze Święta Wielkanocne są dla mnie smutne, bardzo.... Przypominam sobie ten okrutny dzień, minuta po minucie
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 20
| < Wrzesień 2016 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Zakładki:
Http://lodz.gazeta.pl/lodz/5,87791,11344875,Mala_porzucona_lwica_wychowywala_sie_z_psem__Zobacz_.html?i=1
Http://www.youtube.com/watch?v=IzaWRY02b6g